ODONTOLOGIA ESTÈTICA

Millorar el somriure ens dóna un aspecte més agradable i rejovenit, ajudant a augmentar la seguretat i autoestima.
CIRURGIA ORAL

Extraccions de queixals del seny i dents incloses dins l’ós, eliminació de quistos, biòpsies, fenestració de dents per recol·locar amb ortodòncia…
IMPLANTOLOGIA

Els implants són cargols de titani, un metall inert que no pot causar al·lèrgia ni rebuig, que de forma quirúrgica i sota l’efecte de l’anestèsia local col·loquem a l’interior del maxil·lar per tal fer la funció d’arrel.
ODONTOPEDIATRIA

Tractament de les dents temporals (de llet) per evitar futurs problemes en la dentició definitiva.
ODONTOLOGIA CONSERVADORA I RESTAURADORA

Eliminació de les càries i eliminació del nervi inflamat o infectat a causa d’una càries important, d’un problema periodontal greu o d’una fractura considerable, que permetrà conservar la dent sense haver-la de treure.
PRÒTESI

Ens permet rehabilitar la boca (tornar l’estètica i la funció) tenint en compte diferents possibilitats de tractament. Abans de començar el tractament el pacient podrà veure un simulacre del resultat final modelat amb cera.
ARTICULACIÓ TEMPORO-MANDIBULAR

L’articulació de la mandíbula sovint pateix problemes de sorolls o dolor que són causats per la força que fem a l’apretar o rascar les dents.
PERIODÒNCIA

És l’especialitat que engloba la prevenció, diagnosi i tractament de les malalties de les genives o malalties periodontals, essent les més freqüents la gingivitis i la periodontitis (coneguda com a piorrea).
MEDICINA BUCAL

Diagnòstic i tractament de les malalties que afecten als teixits tous de la boca: úlceres, micosis, lesions ampollars, etc. Diagnòstic precoç del càncer oral.
ODONTOLOGIA PREVENTIVA

Ensenyament d’higiene oral i educació dels hàbits alimentaris. Segellats de fissures i fluoritzacions en nens d’alt risc.
Danzai Software